Värsta klippet!!!

Jo jo, här kan man göra de stora klippen, det fattar man ju tydligt då man läser Nordeas utskick till mig. Eftersom jag har börjat pensionspara OCH har öppnat ett sparkonto så är jag enligt brevet på god väg att bli först PLUS kund och sen om lyckan ler riktigt mot mig, Förmånskund!! För att bli PLUS kund så måste jag ha ett personkonto, ha sammanlagt minst 50,000 i lån eller sparat samt att ha tre övriga produkter (kontokort mm) hos Nordea. För att kliva riktigt upp i smöret och bli Förmånskund (man hör ju bara på namnet hur förmånligt det är) så måste jag ha 300,000 i sparade pengar alternativt i lån hos dem. Utöver det så måste man ha 5 produkter hos dem.

Vad ligger den stora vinsten i då undrar vän av ordning? Jo som PLUS kund så får man 25% rabbat på deras vanligaste tjänster. Som bankkort och betalningar via nätet. För att jag skall förstå vad jag kan vinna så har e gjort ett exempel åt mig. En årlig bankkortsavgift som de tar ut kostar i vanliga fall 288kr, som PLUS kund får man denna tjänst för 216kr. Betalningar via nätet som man får till ordinarie pris kostar 144kr per år får man för blott 108kr per år. Asså, undrar om fler vet om vilka klipp man kan göra genom att belåna sig på Nordea?/Patrik, lite trötter...

Kommentarer
Postat av: Fröken M

ojojoj !!! finns ju flera kronor att tjäna på detta fantastiska erbjudande!? ;)

2009-11-25 @ 18:35:08
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0