Springer innan morgonen.

Mitt barn är ett geni, men det är ändå lite sorgligt. Jag har idag missat att hon börjar hålla upp sitt huvud själv samt att Anna och Isa har övat i timmar på att stå upp idag. Det är inte så lätt men snart så är både Isa och Anna där, barnet har grymt starka ben. Vet inte vad som är normalt och inte men jag förväntar mig att om hon fortsätter i den här takten så kan hon köpa egna cigg ifrån en en-hjuling då hon är 6 månader.

i morgon ska jag få vara ledig, eller ledig. Jag ska väl blogga som en kung samt städa och hänga med barnet. Söka jobb förstås och handla och laga mat så frun slipper för en gång skull. Så var den lediga dagen borta.../Patrik, hänger inte med , 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0