Är det förbjudet med salt eller?

Då har det hänt!! återkommer snart till vad. 

Jag och frugan var hos grannen och kollade in Jägarna. Jag har sett den men det var över en mansålder sedan. Lassgård far runt i Norrbotten och är Stockholmsjävlig och förstör för alla invånare så lever i harmoni med naturen. Dvs dem skjuter på allt som rör sig ute på mossen, däribland några renar en ryss och en efterbliven. Så kan dem givetvis inte ha det så Lassgård sätter hårt mot hårt och det går sådär tills en åklagare ifrån Stockholm kommer upp för att hjälpa till. Åklagaren spelas av (och här kommer det där som jag åtsyftade i början) Helena Bergström, och detta i en film som Colin Nutly INTE har regisserat?!!? Jaa jag vet, men det blir bättre. Vad jag såg (och jag tittade väl) så grät hon inte heller, åtminstonde inte så att det syndes. Det här är ju som att hitta Jimmy Hoffas lik samtidigt som man rider på storsjöodjuret OCH träffar Elvis samtidigt.

Nu vaknas nattning, men först en dusch. känner mig smutsig efter den där dusten med Lessgård och Jäkel./Patrik, skall tvinga frun att blogga i morgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0