Hälsan himself.

Jag har blivit tvungen att börja läsa Faddes blogg nu också. Han och min man är så himla lika alltså. Gifta med bonnkärringar, har världens mest fantastiska jobb och lider av total avsaknad av självdistans. Patrik brukar alltid, innan han åker till Töcksfors, spänna sin bringa i skyddsvästen. Jo, det är sant! Och han väcker mig 0500 bara för att jag inte kan få nog av att se den där västen. Dessutom består vårt familjealbum av massvis med kort på Patrik i duschen (av den enkla anledningen att Faddes också gör det).

Nåväl. Fadde hade häromdagen ett utomordentligt recept på en HÄLSODRINK man kunde dricka varje dag och då utlovades ett liv längre än  ETTHUNDRA år!!! Jag vidarebefordrar receptet på våran blogg. Den kan vara lite krånglig att få till men man kan smaka av efter behag. Jag väljer att uppkalla drinken efter Fadde himself:

RAMBO-FADDES SUPERHÄLSODRINK:

Ett halvt glas naturell youghurt.
Ett halvt glas vatten.
Lite salt.

B.L.A.N.D.A

Enjoy! Och grattis till ett långt, hälsosamt liv.

//Anna, förbluffad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ewwuuu, borde inte youghurt och vatten skära sig??

Fast vad hade man väntat sig att få för tips från Fadde????

2009-08-21 @ 07:52:29
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Kristina

Haha, jag älskar att du vet sånt där onödigt! Varför säger man att man fått något om "bakfoten"? Man har ju ingen "framfot" t.ex.

2009-08-21 @ 07:53:39
Postat av: Patrik

Bra fråga, men det där går jag nog bet på. Kan ju iof vara något om att man alltid har en fot framför en annan när man går. Automatiskt har man en fot som är "efter". Vi får forska vidare.

2009-08-21 @ 11:48:28
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0