Träningsbloggen

Idag har jag slitit stol på kontoret. Vad Anna och the kid har gjort idag vägrar dom att svara på men det står 3,5 nya stolar i rummet som väntar att besittas och en halva som väntar på att helas. 

Snart skall vi hyra ut barnet till dess mormor, eller Lilla Mormis som Isa säger. Frun och jag skall knäcka knän i spåret. Anna har fått för sig att hon skall springa milen, själv nöjer jag mig med halvmilen. Det kommer tyvärr nog att ta ungefär lika länge. Återkommer med rapport, eller Anna återkommer nog med rapporten. Jag brukar se ut som en 38 åring med en 2- månaders kroppskontroll efter det varvet.

Kan rekommendera, eller rekommendera vette fan men tipsa om en annan dåres blogg som springer mer än Forrest Gump. "Fysbloggen.blogg.se". Det är en kamrat till mig som har fått för sig att han skall springa 2 st maror nästa sommar. Han kommer säkert att klara det då han nog på riktigt tycker att det är kul att springa./Patrik, snart i spandex   


Kommentarer
Postat av: Stefan

Asså, ge faaan i spandex. Jag kör bomullst-shirt och shorts. Det borde räcka för dig också... Lägg stålarser på pjuck istället. Ska skriva varför i bloggen imorgon.

2011-06-13 @ 22:45:12
URL: http://fysbloggen.blogg.se/
Postat av: Patrik

Har lagt stålars på pjuck. Och Stefan, om du inte vore så jävla konservativ så kanske du skulle finna att spandex inte bara framhäver dina "manparts" utan också att det är jävligt skav- fritt samt skönt att springa i.

2011-06-14 @ 08:37:05
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Maria

Benägen att tala för spandex, tights överhuvudtaget, men enbart för att det får andra joggingentusiaster att bli: 1. sjukt avis på att den som springer om också har sjukt snygga spiror, 2. att den som springer om fäster sina sjukt snygga spiror på sin galet snygga rumpa.



Tumps up for spandex!

2011-06-14 @ 15:29:12
URL: http://leendeguldbrunaogon.blogg.se/
Postat av: Patrik

Du är så klok Maria, självklart så har jag såna där döläckra ben. Den där med rumpan vet jag dock inte. Jag springer ännu inte snabbt nog att hinna ifatt min egen röv. Men det kommer nog.

2011-06-14 @ 16:08:01
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0