Tebaks i Woodhall

Då är vi åter bas i k- town! Har varit en händelserik helg, det är dessutom alltid kul att vara ute i "verkligheten" och träffa sina fans. Det var många beundrare som ville ställa frågor och ta kort när vi gick runt på stan. Men även på Henkes balkong rymdes det 1 av 300,000 tusen fans (Ja, Jenette nu omnämner jag dig som utlovat:-))

Dagen började i kusinhagen i Uppsala (en av 2). Sen bar det av på 2- årsfest i Aros, Isas sociala kalender börjar bli full inför sommaren. Där fanns det fantastiska leksaker och så fick man jordgubbar = stor succé! Kärran som fyllde år tycktes har gôrkul och hade en röd klänning.

Sen bar det iväg med lejonbilen (Isas namn på den, gissa märket) . Isa var helt slut så hon sov hela vägen mer eller mindre. Sen till svärmor för fisk å potatis och sen ut i spåret. Där händer det stora saker trots min fruktansvärda trötthet så tog vi det tidigare uppmätta rekordet på lilla varvet med 1,2 min bättre!! E det bra eller e det fantastiskt!!

Nu sover barnet och snart jag med, i morgon börjar sista arbetsveckan innan semestern. Jag skall till Borås på ett möte och det lär i stort bli det enda jag hinner med. Kort från helgen kommer så snart jag har hunnit vara uppe på kontoret och hämtat min sladd till ajfånen./Patrik, oskärpt och trött



Kommentarer
Postat av: Anna

Var e bilderna????

2011-06-20 @ 20:07:14
URL: http://ionlywish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0