Stackars mig

Gårdagen bjöd på lunch med brosan och eftermiddagskaffe i Kista. Kaffet tog slut och groggen tog vid. Glada vänner och en massa snack.
Idag känns huvudet tungt och allt går lite långsammare än vanligt, har helt enkelt inte vanan inne längre. Mina dryckesbröder är betydligt mer rutinerade så en har jobbat sen 0800 i morse och en har åkt iväg för att hjälpa något att flytta. Själv funderar jag på dagen, skall till Rålis och träffa min gamla högstadieklass.
Sen bär det av till Uppsala för att träffa mina tjejer. Skall nog göra en del besvikna idag genom att hålla mig nykter och avböja alla inviter till krog och pubrundor./Patrik , inte helt van helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0