Living the dream (Min man alltså)

Alltså, jag är inte riktigt säker på att ni har förstått detta men jag är alltså den i familjen som drar det tunga lasset. Det på riktigt tunga lasset menar jag nu. Idag t ex jar jag typ skurit en MASSA frukt. Alltså riktigt mycket frukt snackar vi. Eller bär? Bär är det kanske. Gubbar - jordgubbar, är det bär eller frukt? Och kiwi? Hur är det med den? Banan är ett frö lärde någon mig en gång men jag undrar jag. Jag har inte skurit banan idag, det kan man klara sig utan iallfall.


(En bild - beviset på att det är jag som är fruktskäraren i familjen)

Åtminstone är det som ett hån när maken har mage att be mig betala åtminstone en av alla sjuhundramiljoners räkningar vi har. Varför liksom? Jag skär ju frukt. Och blåser ballonger. Varför ska jag behöva betala räkningar? Han får väl för hundan jobba mer?!Nå, av 33078 :- i räkningar kom vi tillslut överrens om att jag betalar 78:-. Men då ska han fasen pröjsa bilreparationen själv. Och båthyran! Inte är det jag som bestämt att vi ska åka båt inte, men ställer upp? KLART att jag gör. Nu ska jag äta mackor min man gjort till mig. Med ost på. Ost.... Nä, ingen frukt det inte.

//Anna, lever det hårda livet

Kommentarer
Postat av: Anna

Men ÄT nåt! Du har blivit så smal...

2011-06-23 @ 09:20:06
URL: http://ionlywish.wordpress.com
Postat av: Anna

2011-06-23 @ 09:25:49
Postat av: Anna

Yess!! Det var egentligen därför jag formulerade ett inlägg - för att få publicera en bild där jag ser smal ut!

2011-06-23 @ 09:26:44
Postat av: Anna

Kanske inte då, men det får mig att se ut som en tjockis ;)

2011-06-23 @ 12:36:15
URL: http://ionlywish.wordpress.com
Postat av: Patrik

Nej men på riktigt syster. det var därför, vi är inte alltid ironiska!!



Men hon e snygg!

2011-06-23 @ 16:53:35
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var faktiskt just så. Alltså, om man har ett kort där man ser smal ut - varför inte utnyttja det ;)

2011-06-23 @ 18:25:19
Postat av: Anna

Hur som, snygg är du iaf ;) inte du bror ;p eller du är inte där än, om man säger så.

2011-06-23 @ 18:50:55
URL: http://ionlywish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0