Tjockisjogg på G

"- Sitt nu inte sönder dom där stolarna". Så sa hon, med en suck, den lilla frun, mitt lilla midsommarblomster, piken går hem. Jag har sagt det hela dagen, jag skall ut och springa ikväll. Så nu hoppas jag på regnet, det är en legitim ursäkt för att slippa. Iaf om man inte är en sån där hardcorespringare som tycker om att vara blöt och kall på en gång. Faktum är att det finns gråstenar som är mer motiverade än mig att springa idag. Men det är därför jag måste springa, så säger iaf alla förståsigpåare.

Men jag tänker inte njuta, och jag tänker klaga. Har inte sprungit sen i söndags pga semester till sjöss, "det är nu eller alltid", som Lilla Al Faji sa. /Patrik, snart dödens springare  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0