Beklagar detta bildinlägg...

Det där med bilderna tycks dröja. Men jag skall beskriva dom, tänk er ett hav, lite stackmoln och så en vind på ca 10-12 sek/m. Motivet i fokus är Anna som håller i Isa som i sin tur håller i hatten. Den andra bilden...äsch, jag väntar tills det fungerar... Hur som helts, min semester är slut på måndag och vi försöker nu desperat att krama det sista ur den. Så idag har jag tittat på TV tagit en 2,5 timmars nap med barnet (något som blir hårt att vänja sig av med). Sen åt vi på det där stället i inre hamn här i K- town, mycket nöjsamt. Jag har ingen som helst lust med att ge mig ut och springa men efter 1,5 veckas uppehåll så måste jag mer eller mindre tänker jag. Så idag skall jag tvinga mig ut, misstänker att jag faller tillbaks i min träningsnarkomani efter ett pass så det är bara att bita ihop under en halvtimme. Patrik/inte så motiverad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0