Lite gnäll

Idag är det vinter igen, så då har vi anhandlat vädret.

Dottern är förkyld och näsan rinner och hon verkar hata att sova mer än vanligt. Fun skall hjälpa sin syster att flytta (eftersom frun inte tycks ha fått nog av att flytta än) vilket gör mig ensam med en trött gnällspik som vägrar att sova. Jag själv har en ödmjuk önskan, sova! Kanske 23 timmar i sträck. Men eftersom både jul och fördelsedag OCH namnsdag (tack för tårtan) är över så ser det mörkt ut med att önskningarna skall slå in.

Tips någon på hur man borrar in skruv i väggar som är spacklade, så där random så att man inte vet var det är spacklat. Vart uppenbart sist då jag nästan tryckte maskinen genom väggen. VM i fuskjobb, men skit samma, vi prutade ju rätt saftig på barren så jag gillar läget och går vidare. Tänker fortsätta att vara nöjd lägenhetsinnehavare, det är ju trots allt 9 ggr bättre här än tidigare! /Patrik, är egentligen inte vaken än.

Kommentarer
Postat av: Tina å Magnus

Borra inte för stort hål å DJUPT. Använd plastplugg i alla betong väggar och gipsvägg köper du spec expanderskruv. Lycka till å sova får du göra om några år vilket är själv valt. Sen undrar vi i skogen hur man borrar i en sktuv.

2010-01-30 @ 19:55:15
Postat av: Anonym Vagtare

Köp en limpistol, blir hålet för stort så fyller du hålet med smältlim och för sen in pluggen i kladdet, när det sen stelnat så är det bara att skruva i skruven..

Akta fingrarna, smältlim är varmt som fan..



2010-02-03 @ 16:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0