Jag vill, jag vill jag vill....

Porsche har gjort en sedanmodell. Den är fantastiskt vacker, OCH, det är en Porsche! Nu till problemet, min fru tycker inte att vi skall köpa en? Jag har som vanligt alla argument på min sida men vem kan argumentera mot ett strängt - NEJ det tror jag väl inte.

För Porscheköpet:
- Sedanmodell, dvs minst 4 st får plats i den.
- Snabb, vilket är en säkerhetsdetajl vid tex omkörningar.
- Den ser inte ut som alla andras bilar vilket underlättar då man tex har parkerat på en stor parkering.
- Bra väghållning, åter igen en viktig säkerhetsdetalj.

Mot Porscheköpet:
- Nää, finns inget som talar emot det, förutom min präktiga fru.

//Patrik, missförstådd

Kommentarer
Postat av: Anna

Om man får lägga in en sak som skulle kunna hamna på MOT, så kanske möjligen priset, både köpa och äga.....?

Vet inte det var bara en tanke.

2010-01-27 @ 18:46:58
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: emelie

snygg blogg, titta gärna in min! :)

2010-01-27 @ 18:59:24
URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/
Postat av: Tina

Ni är bara tre i familjen så barnvagn i skuffen å pakning på plast nr 4. Så ni får plats.

2010-01-31 @ 23:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0