Fylleanekdot

I lördags så vart det en del brännvin. Så när Anna och jag skulle krypa ner i sängen så stod vi på varsinn sida av sängen och beundrade vår välskapta dotter där hon bredde ut sig över halva ytan. Oklart vem av oss som började men helt plötsligt så spelade vi luftgitarr som två fullblodsproffs. Jag gick snabbt över till "lufttrummor" eftersom man inte kan ha två gitarrer utan trummor. Anna fortsatte med ståbas och så höll vi på. Vi tyckte givetvis det var vädligt roligt att ösa på med alla våra imaginära instrument utan att dottern vaknade. Ett kort avbrott från min sida och en ännu kortare fråga. - Du tror väl inte vi spelar för högt? Sen brast det och vi väckte givetvis lilla gumman.

Ja, vi är så töntiga men vi skyller på spriten och vår orutin att inmundiga sådant./Patrik, lillhelg

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är ju inte FRISKA!



men vad faan gör det om man har kul och

inte skadar någon....

fast det där med att skada får jag väl ta med Isa när hon har ett större ordförråd =)

2010-01-05 @ 19:53:03
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0