Shit...nu får frun vatten på den gamla kvarnen!

Två av varandra artiklar i Pravda av idag lär ge mig en dryg kväll. För det första så står det att kattägare är smartare än hundägare. Detta kommer i sig generera en del hånfulla kommentarer ifrån frun då jag är smart nog att vara hundmänniska vilkent hon inte är. Sen toppar dom det med att skriva att 80- talisterna är bättre föräldrar än typ, alla andra. Mm fint, men vore jag hemma ifrån jobbet och inte gick och drog benen efter mig skulle jag vara den bästa föräldern. FAN, lång kväll. Hoppas hon inte läser vare sig blogg eller Aftonbladet.

Idag har jag varit svennepappa Nr:1. Jag och barnet hängde medan frun var och roade sig i gamla lägenheten och efter det åkte jag och tvättade bilen. Hur söndag är inte det? Nu skall jag desutom laga mat och i morgon skall jag förnedra mig själv med att ta matlåda till jobbet. Jag drömmer ju om en ny bil (som alltid) och det kostar tydligen pengar?

/Patrik, värsta svennen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sen när kostar drömmar pengar?!

2010-02-07 @ 18:23:03
Postat av: Patrik

Du anonyme nagelfarare, Att realisera drömmar kostar pengar i detta fall. Eller som en vän till mig sa: Att märka ord är det dummaste sättet att utmärka sig.

2010-02-07 @ 19:57:43
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad är det för fel på bilen du har,

du HAR åtminstone en bil.....

2010-02-07 @ 21:00:55
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: Patrik

Den som inte har vill ha, den som har vill ha mer. Jag vill ha mer. OCH lägre förbrukning.

2010-02-07 @ 21:25:18
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0