Min store tjocke far!

Så kommer Isas självbiografi att heta. Iaf om jag fortsätter så här, winerlängd och molusk till frukostkaffet i loungen (vi har byggt en lounge på jobbet, väldigt lyxigt). Sen vart det eftermiddagsglass i samme lounge. Vi hade en annledning till detta frosseri, vår chef slutade nämligen. Oj, det där kan nog misstolkas, vi festade alltså inte för att hon slutade, mer för att vi var sugna och skyllde på det. Sen kommer man hem och då har frun gjort pannkakssmet och köpt godis...Jag tänker iaf väldigt snart återuppta min anorexi.

Då vår regionschef slutade idag så åkte jag upp ett litet steg i nivå. Fan på tiden, man skall väl inte behöva jobba mycket mer än 3,5 månader utan en befodran. Hoppas dem på HK inte glömmer bort oss ute där vi sitter i vår avkrok bara.

Frun och barnet har varit duktigare än vanligt då de nästan har tömt lägenheten idag IGEN. Snart är det bara att kalla in städbolaget och sen är det no more Romstad. I helgen skall Isa lära sig att krypa. Detta för att våra konkurrenter har hårdtränat på det, och så kan vi inte ha det. Nä väl, Isa kan ju iaf prata. /Patrik, of to fredagsmys.

Kommentarer
Postat av: Beda

Upplys mig, vad är en molusk? Jag trodde det var bebisvårtor, och det har jag svårt att tro att du äter, kan inte vara särskilt kaloririkt.

2010-02-12 @ 21:31:37
Postat av: Anonym

Molusk=Kondiskaka som påminner om vanliga chokladbollar

2010-02-12 @ 22:52:13
Postat av: Anna

Molusk för mig är en sorts vårta som barn ofta får.

2010-02-13 @ 09:06:17
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: Patrik

Hur som, igår fick jag lära mig att i värmland så är det en kaka. Man tar allt kladd som är över då man bakar och tillsätter mer smör och mer socker.

2010-02-13 @ 09:32:27
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0