El, ström och sånt.

Såg en trailer för ett kommande program. Det handlade om personer som var el- allergiska, de tvingades bo primitivt och hade svårt med allt som vi andra tar för givet. Som att handla eller gå en promenad, de finns ju el överallt. De fick olika symptom och en tjej svimmade i slutet av trailern, min tanke var, - vilken typ av kameror filmade de filmen med? Finns det kamror som inte drivs med el? Kanske bara jag som är hopplöst efter men nog känns det som det kan ha spätt på symtomen. Hur som helst, jag skrattade gott åt den insikten./Patrik, go natt.

PS: Anna och jag sysslar med fildelning, men bara till frukost.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är helg!

Ska man inte blogga då????

2010-02-07 @ 14:36:07
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: lukes

Anmäl dig till veckans blogg. Anmäler man sig flera gånger har man större chans att vinna för jag slumpar ut tio stycken finalister på onsdag. Lycka till ifall du anmäler dig :)

2010-02-07 @ 15:00:50
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0