Det där jag gör när jag inte gör det jag bör görA

Idag skall jag läsa ut den där fåniga boken samt renskriva mina föreläsningsanteckningar. Om inte, vi drar till torsby istälet. Just nu verkar det som en bättre idé. Jag skall bara tvätta och fixa disken, sen plugga...eller Torsby.

På torsdag drar vi nog till stockholm. Vi har fått lite uppslag på aktiviteter men än är inte kalendern fulltecknad, så vi är öppna för förslag. Ni stockholmare, hur är det med baconpestens utspridning där än? Kan vi gå runt på gatorna som vanliga människor eller måste vi bara munskydd? Och i så fall, finns dessa munskydd i XS? Alla dessa frågor, nu måste jag göra något som lurar Anna att jag pluggar./Patrik, the champ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0