På fomrumfronten

På forumet "familjeliv" snackas det idag om ifa man ens chef har rätt att ringa in dig då du är sjukskriven och hemma med läkarintyg. På andra sidan av världen, nämligen i vaktvärlden finns det även stora funderingar. Detta framgår om man tittar in på "vaktare.nu". Där snackas det om varför Leif GW i senaste Efterlyst inte kunde svara på varför polises insatsstyrka bär sk bonnie hattar. Som ni förstår så är det här både exempel på folk som inte borde ha tillgång till datorer. Själv vill jag ha svar på de stora frågorna, och jag vet inte ens vilka de är?  

PS: Borde jag ge er svaren på frågorna ovan btw eller är de som jag tror självklara för alla med iq över 32??/Patrik, ska väl plugga vidare nu då.

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej, men den dyker nog upp närsomhelst (BF 20 oktober)

2009-10-04 @ 17:52:57
Postat av: Patrik

Nuuu fattar jag, det var svaret på en fråga och inte ett kommentar på ovanstående. Oki, där är jag med. Å lycka till!!!!

2009-10-04 @ 18:21:51
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0