Min frus ambivalens

Då så, nu ska jag börja landa i det här tydligen. Men som jag skrev i ett inlägg för några veckor sedan, va fan ska jag nu oroa mig för? På svennelistan har jag nu bockat av, fru, barn och jobb. Då är det mao lägenhet eller hus kvar! Vi jobbar lite på det också men det lär ta lite tid till. Annars kan jag alltid oroa mig för att jag gör min nya arbetsgivare besviken på å så många olika sätt, eller varför, att jag kommer att köra upp alla tjänade pengar på bensin? Det där med oron löser sig nog, jag lär hitta något att nojja över.

Nu skall jag städa bilen, byta däck (eftersom jag kommer att pendla till de stora skogarna i norr där det alltid är snö), köpa en sån där kalender så jag kan se viktig ut i alla lägen. Sen borde jag köpa lite mer kläder...Mmmm, kläder (på ett Homer sätt drägglandes).  Vilket för mig in på mina andra välgrundade filosofiska tanke för dagen.

- Jag gillar att köpa kläder, främst skor.
- Jag gillar inte öl.
- Jag gillar inte att titta på sport.
- Jag gillar latte framför kaffe.

Min tanke nu är, - är Anna lesbisk?/Patrik, orolig.

Kommentarer
Postat av: Älsta Sis

Men du gillar fortfarande sexistiska skämt så det är nog lugnt, hörru.

2009-10-29 @ 11:39:42
Postat av: unga faster

och så vill anna ligga med mig...hmmm jaa hon e nog lebb...

2009-10-29 @ 12:22:13
Postat av: Patrik

Malin: Phuu, det blir min räddning, trodde jag var helt förlorad där ett tag.



Syrran: Ja alltså, vem vill inte ligga med dig?

2009-10-29 @ 13:04:35
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Hombohumper

- Jag gillar att köpa kläder, främst skor.

- Jag gillar inte öl.

- Jag gillar inte att titta på sport.

- Jag gillar latte framför kaffe.



-> GAY GAY GAY GAY.



Anna är straight, Patrik can´t even think straight.



http://www.stockholmpride.org/2009/Kop-Biljett/

2009-10-29 @ 15:07:16
Postat av: Tesse

Anna gjorde ju slut med mig för din skull:(

2009-10-29 @ 18:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0