Bloggträsket

Jag vill ha lite fler bloggar att följa. Framförallt vill jag länka till fler, problemet är bara att jag inte vill ha bloggar bland våra länkar som uppdateras två ggr i veckan. Det känns så galet tråkigt att sitta och klicka och se samma inlägg dag efter dag. Nu är det här inte ett problem av rang i världen, men jag tar ändå upp det då jag behöver tips på roliga bloggar. De får inte vara bloggar som tex BARA handlar om den lilla prinsessan eller som BARA handlar om vilka kläder jag som är 16 år har på mig i skolan idag.

Help me Obi- Wan Kenobi, you're my only hope./Patrik, rådvill.

Kommentarer
Postat av: Jamilla

ooops, då kanske jag ligger och slirar på gränsen till om jag får vara kvar?! Har varit liiite dålig att updatea på sistone...

2009-10-27 @ 15:46:35
Postat av: Patrik

Nää dig behåller vi nog, av nostalgiska skäl;-)

2009-10-27 @ 16:24:35
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Nä, du ligger faktiskt på gränsen. Jag är inte lika sentimental som min karl - vi har t o m plockat bort min syster idag så kom igen nu (lite m glimten alltså, vi gillar ju att läsa din blogg serru!)

2009-10-27 @ 18:08:00
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0