Tepåsar, snus och malaria.

Det luktar död och malaria i vårt datarum/gästrum. Vi har haft en soppåse ståendes bredvid datorn och den är fylld med snus och tepåsar och inte förrän ikväll bestämde vi oss för att det nog var dags att slänga den där påsen. Annars har dagen vigts åt barnbad, barnmagsmassage (i hopp om kvällsskitning istället för nattskitning) och stirrande i väggen. Nu ger jag upp det här med att få ungen att skita och matar henne ännu mer samt stjälper henne i säng och inväntar nattens vaka.

Sen undrar jag mest om det är någon som vet något om hur det gick i sporten?

Nå, som en vis gammal präst sa till mig en gång (och dessa ord bär jag med mig i mitt hjärta och försöker efterleva så gott det bara går): "Det löser sig sa han som sket i badkaret"

//Anna, barnnattare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0