Snabbstäd och festgrubbel.

Hon sover! Barnet alltså. Så nu har jag röjt igenom lägenheten och snabbstädat inför ett kusinbesök imorgon. Det ser ut att vara skitkallt ute men jag har bestämt mig för att trava iväg ut när hon vaknar ändå. Annars inget nytt. Jag tokfunderar lite på vad jag ska ha på mig på festen i Linköping på Lördag. Festens tema heter "Världen" så jag antar att man får se ut i stort sett hur som helst. Annars undrar jag vad det är frågan om det här med temafester? Är det något ungdomarna roar sig med nuförtiden? För några veckor sedan var vi bjudna på en annan temafest där allting tydligen skulle smaka chili men klädkoden var åtminstone valfri. Nå, jag är nöjd så länge temat är såhär öppet - Jag får väl gå som tjejen från Romstad, Karlstad, Sverige, Världen helt enkelt.

//Anna, väldigt fantasilös.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni suuuuuuuuuger på uppdatering juuu!

2009-11-04 @ 19:57:30
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaaa, vi gör faktiskt det... Häckla Patrik lite mer. Jag har så ointressanta saker att skriva om för närvarande...

2009-11-05 @ 13:45:09
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0