Shoppar som bäst

Ah, uppmärksamma läsare har kommit på att vi inte bloggade igår. Vi som trodde att vi kunde komma undan genom att inte låtsas om det.

Idag var vi och kollade på en lägenhet. Detta till trots de fina råden vi har fått om att det är mycket smartare att bo i hyresrätt eftersom det är billigare?? Hur som, vi skall vara med på budgivningen och så får vi se hur modiga vi blir. Fattar fortfarande inte att man här kan få en trea för 2-300000 kr. kommer att fnissa under hela kontraktskrivningen ifa vi kommer till en sådan.

Jag håller på att skapa en värstingfin film till fejjan. Men eftersom jag och datorn i familjen inte är kompatibla så får det tydligen vänta.

I morgon ska jag stå på Arbetsförmedlingen i Torsby hela dagen och representera (man säger bara representera när man är frå hooden, man säger aldrig VAD som representeras, det bara är så). Mm, Torsby ja, det är inte utan en viss oro som jag parkerar där. Har hört att det kan vara förenat med plåtskador.../Patrik, snart i onåd igen

Kommentarer
Postat av: M

Ha ALLTID handbromsen åtdragen i Torsby. För säkerhets skull HELA TIDEN.

2009-11-24 @ 07:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0