Pulver

Vi har pulverkaffe på jobbet!! Ja vet, det är inte värdigt. Och hur man än blandar så smakar det annorlunda varje gång. Minns en gång i en liten röd stuga, detta var efter en blöt natt, så hällde en kamrat ner X antal skedar i en kopp. När han sen hällde i en skvätt mjölk så försvann den, mjölken alltså. Det var rätt stark kaffe.

Idag skall jag vara effektiv här OCH ha roligt, få se hur det blir med den saken. Isa var lite konstigt i går och i natt OCH i morse. Hon ville inte sova, sen på natten så vaknade hon typ JÄMT och nu i morse så hade tjejerna gott upp före mig??! Jag har en svag misstanke om att Anna är tröttare än jag./Patrik, ska väl sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0