Parkera

Pensionärer borde inte få köra bil, det är inte taskigt, det är fakta. Dom ser sämre, dom har sämre reaktionstid. Ok, de har oftast mer erfarenhet, men vad hjälper det om man knappt ser ratten i sin egen bil? Jag höll på att krocka när jag var och hämtade ut ett paket ikväll. Två gånger! På samma parkering! Givetvis var det represenTANTER ifrån de äldres förbund.

Allt klarnade när jag såg kön till vårdcentralen, de var vaccinering av pensionärer för säsongsinfluensan.

Barnet har tydligen låtit hela dagen vilket resulterat i en mycket trött fru. Själv börjar jag på allvar i morgon med att ha egna samtal, mycket spännande. Fick ett tips av en kompis idag, han poängterade vikten av att imorgon inte blanda ihop mitt gamla och mitt nya jobb då det skulle kunna sluta i förskräckelse. Idag på jobbet förstörde jag ingenting vilket måste ses som en framgång då jag i vanliga fall brukar (via ett stort intresse för hur saker är uppbyggda givetvis) ha sönder saker och ting i min närhet./Patrik,,över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0