Idag smakar allt illa

Allting är svårt idag.

1: Min fetma gör sig påmind då jag fick en fin skjorta av Isa på farsdag. Den var givetvis för liten??
2: Min fetma gör sig påmind 2.0 då jag lyckades ha sönder en av våra köksstolar då jag satte mig på den.
3: Den där filmen som vi har försökt bränna i dagarna 3 fick äntligen sin dödsdom. Min oh så kloka bror hade svaret som ingen annan har lyckats ge oss. Windows Movie Maker - filmer skapade i XP går alltså inte att bränna ner som filmer på skivor. (vad fan ska vi nu ge alla för gratis-grejjer i julklapp?).
4: Vårt annars så perfekta bilåkarbarn gallskrek i en timme under hemfärden (sen sov hon givetvis men vi är lite bortskämde med det).


Nu infinner sig frågan, - ska men pröva att lägga upp den på fejjan eller ska man sikta på att köpa 9000 usb- minnen? /Patrik, snart till sängs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Meeen, vad har ni gjort idag dååå????

2009-11-09 @ 21:01:23
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0