Have no fear, daddy is here

Eller som Fadde skrev i en stund av alturistiskt rus, "som en präst sa till mig en gång, - det finns inget ont som inte har något gott med sig". Jaa så skrev han, den gamle visa vakten. Vidare lät han läsarna förstå att detta var ett motto som han själv numera försökte leva efter. Ibland undrar jag om det inte är någon komiker som ligger bakom den där bloggen, för så jävla patetisk som Fadde är (för det mesta) så kan man ju inte vara!

Nu har jag gjort mina plikter för helgen, jag begav mig ut i regnet för att köpa kaffe. Och indigrienser till den där kladdkakan Anna har hotat med. Jag är inget fan av kladdkakor i allmänhet, tycker att det är ett kraftigt överskattat försök till fikabröd. Men min fagra fru lovadem ig att denna var speciell. Så huka dig Oskar för nu får du konkurrans./Patrik, soffläge


Kommentarer
Postat av: Älsta Sis

aah, jag anar Margrethelund-kakan? Den klår alla kladdisar med hästlängder,Putte.

2009-11-14 @ 15:22:18
Postat av: Patrik

Putte?...att det skall krävas 30 mil för att bli så tuff!!

2009-11-14 @ 16:50:38
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Det ÄR Margrethelund-kakan. Så nu ska jag omvända mannen till kladdkakeälskare!

2009-11-14 @ 18:10:18
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0