Gråaste söndagen sen förra gången det var så här grått på en söndag.

Att saker och ting har gått fort för mig sen förra sommaren råder det inga tvivel om. Men i veckan satte jag rekord iaf då det gäller vuxna grejjer och ansvar and shit. Jag gick frivilligt in på banken och la upp ett pensionssparande OCH ett vanligt sparande?? Ja vet, galet moget. Men eftersom jag tänker gå i pension när jag är 60 så var det dags nu.

Jag fick en sovmorgon av frun idag, vaknade av Isas skratt klockan 11. Så av mig får frun ett gymbesök, inte mer än rätt. Vad som sen händer är lite oklart, men vi är öppna för förslag./Patrik, chillar

Kommentarer
Postat av: Bror på ön

Hur blev det med bostadsrätten ni skulle köpa?

2009-11-15 @ 22:34:26
Postat av: Anna

Nå, dom lockbudade visst rätt rejält så vi la oss. Så mycket var det inte värt. Men vi letar vidare efter andel bostadsrätt till vuxenpaketet.

2009-11-16 @ 09:36:04
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0