Från gymet

Mmmm, nyduschad/badad och lite slö. Hemkommen från det där träningspasset. Söndagar is the shit på gymet uppenbarligen. Det känns som att det skulle kunna vara mycket folk som vill aktivera sig på vilodagen men icket. Det var jag och några hårdingar till. Hårdingarna stod sina 45minuter - en timme på crosstrainerns level 20 och jag trampade tappert i 15 minuter på level 5. Hårdingarna lyfte fria vikter och satt i styrkemaskiner och jag satt snällt i min "Easy-line". Jag kan inte vänta nog på att få den där introduktionen av en PT till de häftigare maskinerna. Då kan man åtminstone se ut som att man är tuff. Jag haltade lite på vägen till omklädningsrummet så att folken kanske skulle tro att jag varit med om någon bilolycka eller nåt så att "Easy.line" är min rehabilitering typ. Jättemoget, jag vet, men vad ska man göra? Nu kan jag åtminstone gå runt och säga att "jag tränar på gym" och så hoppas jag att folk ska tycka att jag är ball och duktig bara för det. Så kan vi lämna det därhän.

//Anna, lite mesig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0