Ett litet inlägg iaf.

Inte mycket bloggat - vi vet det. Vi skyller på dålig planering av matinköp och arbetsbelastning samt celebra besök från storstaden i öst.

Vad jag gillar just nu:

*Att dott:en trots att hon inte kom i säng förrän nyss var glad hela kvällen (hoppas på sovmorgon imorrn?)

*Att vi får finbesök som inte kräver en massa uppassning utan mest är trevlig och softar i soffan och som dessutom utlov at lek med barnet i morgon.

*Att det aldrig är livat på en metallicakonsert i Torsby men när Lasse Stefanz kommer till byn då jämarns blir det upplopp och polisiära ärenden. Att LS skapar känslor är fantastiskt.

Vad jag gillar lite mindre just nu:

*Att vi bara har en bil som är borta hela veckorna så att jag måste gå och handla, planera en massa saker samt inte tar mig till gymet.

*Att fyrahundra kronor inte är fyratusen kronor.

*Att jag uppenbarligen missat Lasse Stefanz.

Vidare kan jag berätta att jag för tillfället håller på att förbereda mig mentalt för att, via mail, krossa Malena Ivarsson som skrev det värsta fördomsfulla svaret på en insändarfråga i Aftonbladets söndagsbilaga. Fortsättning följer.

//Anna, längtar efter sömnen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååå tänk om fyra hundra varit fyra tusen....

eller varför inte 40 000 ;-D

2009-11-10 @ 17:31:24
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: Anna

Anna, jag förväntar mig lite mer bloggande från dig eftersom du är mammaLEDIG ;-)

och en och annan bild på Isa skulle vara

kul....

2009-11-10 @ 19:50:30
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0