Making a movie

Jag har ett sproilans nytt intresse nu när Patrik inte är hemma och kan underhålla mig om dagarna. Förutom att leka "Håll i mig nära och hårt"-leken med Isa så hittade jag programmet Windows movie maker och nu har jag filmat och fotat en massa och klippt ihop till en  mindre vacker historia - men roligt är det.

Nu till problemet: Jag kan varken spara filmen som en fil på datorn, än mindre skriva ut den på en CD. Är det någon som vet hur man ska bära sig åt så mottages tips mer än gärna.

//Anna, blivande filmproducent.

Kommentarer
Postat av: Annika

varför kan du inte spara på datorn? eller menar du att du inte vet hur man gör?

2009-11-10 @ 18:43:07
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0