Det där jobbet

En hel dag avklarad på det nya jobbet, inklusive lunch med chefen och jag har jobbet kvar??!! Fast det höll på att sluta illa då hon sa att hon bara hade en last, och att det var smågodis. Jag stoppade mig själv ifrån att säga att mina laster var småbarn och rökheroin, det är kanske inte alla därute som har min goa käcka humor.

Nu måste jag bara skaffa snö (riktig snö alltså) så jag inte kör ihjäl mig på de mörka vägarna, de har inte elektricitet i alla kommuner som man kör igenom fram till Sunne. Sen ett bensinkort, allt annat är klappat och klart. Visitkorten ligger på posten och jag fick både telefon och inlogg till min nya mail idag!!

När jag kom hem möttes jag av en död kyckling, Anna hade som tur vad hällt riven ost på den och jagat in den i ugnen. Skitgott iaf, sen var det grötfest med barnet och nu är det nattning på g. Nu längtar jag bara tills visningen på torsdag så att denna veckan åtminstonde kan kvala in i jämförelsen mot den förra./Patrik, anställd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0