Det bästa av två världar

Fikaturné med ett stycke småbarnförälder och ett stycke mingeltjej i sina bästa velourtights (ja, jag vet - det låter som en bidragstagande kvinna med alkoholproblem utanför konsum i Munkfors men tänk bort nackkragen och leoparddressen, dra bort 20 år och lägg till en söt frisyr, en svart oversize t-shirt och svarta stövletter så är det rätt snyggt). Jag fick det bästa i umgänge av två världar på en och samma gång. Väldigt trevligt sätt att få dagen att gå på. Isa hade en vagnåkardag och hon klarade sig med bravur då hon var trötter.

Imorgon föll jag för ett förslag om barncafé. I teorin låter det fruktansvärt. Ett café (i församlingshemmet dessutom) för bara småbarn, eller främst deras mammor, mellan 0 och 1 år. Men jag tänker att man förhoppningsvis slipper oroa ihjäl sig över smittspridning (om man då måste sig ut vilket jag faktiskt måste) då de flesta spädbarnsföräldrar är livrädda för svinis och därför är noga m hygien. Jag får väl bli varse om resonemanget håller imorgon.

Nu vill uppenbarligen Isa skriva något, hon blir så jävla lack på att bara sitta i knät och stirra in i skärmen utan att få ur sig vad hon vill delge folket. Så håll till godo:

jvjuryhj gu     u      bu    hjcy hjc  5vg54  mö b   m       bv fh      g                              b bbbbbbbbbbbbjhyu

( Betyer ungefär "Mamma mamma mamma, nu går vi och leker med mig istället - det är roligare")
//Isa, tycker om space.

Kommentarer
Postat av: M

Konstaterar att Isa har inte bara det talade utan även det skrivna ordet i sin makt.....(with a little help from my friends)

2009-11-16 @ 19:41:44
Postat av: Mikaela

jag lovar att du inte blir besviken om du köper ett par. Du skulle passa riktigt bra i dom! (och då menar jag som en ung hipp tjej och inte munkfors stilen)

2009-11-16 @ 20:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0