Alarm!!!

Vi äger ingen helspegel, det har jag inte gjort de senaste 8 åren. Men ikväll såg jag min spegelbild i köksfönstret (samma köksfönster som vi knallar förbi nakna titt och tätt till våra grannars bestörtning) och jag blev ståendes alldeles för länge i fasa. Varför har ingen berättat för mig att min röv är borta??!! Alltså, den är inte helt gone, bara platt som en jävla pannkaka. Bredden ser ut att finnas kvar, därvid sitter mina byxor fast som dom ska. Men utputningen?? Hallå? Jag tyckte, intills ikväll, att min kropp skött sig riktigt bra efter den där graviditeten; lite större tuttar (av förståelig anledning när jag ammar), lite säckig mage som ska fixas till på gymet och några extra bristningar som håller på att blekna bort, en tre-fyra kilon som även dessa ska brännas på gym i sinom tid. Men rumpan!! Vad göra?!

//Anna, pannkakan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De e kört. Man ser på tjejers rumpor (eller avsaknad därav) om de fött o ammat eller ej, så äre bara. MEN den kommer nog tillbaka när du blir gravid nästa gång (ett tag då alltså).

2009-11-28 @ 12:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0