Stefan-skämt

Det finns en KATTegori skämt som är så dåliga att dom har ett eget namn. Eftesom "lyckligaparet" inte vill peka ut någon särskilld för att vi respekterar andra individer och bla bla bla...Hur som helst Anna och jag har under den långa tid vi nu har hängt ihop ibland kommit på sådana fantastiska skämt som givetvis är både underfundiga och väldigt djupa. Här kommer några av dem, men sköt er, annars blir det fler, och det vinner ju ingen på.

- Misshandel= En affär som säljer katter.
- Misslyckad= En katt med framgång.
- Missbildad= En katt med akademiska meriter.
- Missbelåten= En väldigt nöjd katt.

Jaa, nu börjar få bilden klar för er, jag sa ju att det inte var så roligt men vad gör man inte för sina läsare. Tilläggas bör att Anna och jag inte tycker att denna typ av skämt är roliga, vi är på tok för sofistikerade för det. Nu behöver det ju inte handla om katter, det viktigaste är att dem är platta och endimensionella./Patrik, har rätt trist.

Kommentarer
Postat av: Fk F

Jag tycker att era skämt är bleka kopior av orginalet. Han lyckas ju iallafall skapa en debatt och olika grader av blodtryckshöjningar. Dessutom är han rolig.

2009-03-19 @ 21:49:44
Postat av: Patrik

Kära anonyma Fänrik, han är faktiskt inte så rolig, vilket framgår då han som oftast blir stenad vid offentliga framträdande.

2009-03-20 @ 09:49:58
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0