Frestelser

Anna är på krogen och ser på hocky med tjejerna, så kom inte och säg att vi inte är jämställda i den här relationen. Jag fick ju iaf äran att skjutsa henne dit. Jag kan ta att vara ensam, jag kan till å med ta att hon slår mig men det jag har riktigt svårt för är att hon innan hon åkte bakade en perfekt morotskaka som nu står i kylen och hånar mig. Jag fick stränga order att inte röra den, i förmaningen så har jag för mig att meningarna "medeltida tortyr" samt "visa dig hur man kan smuggla termosar" ingick. Jag förstod inte allt av det där så jag funderar nu på att försiktigt närma mig kylen, jag är ju trots allt utbildad i att röja försåtsmineringar./Patrik, supersugen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0