Det lyckliga GAMLA paret

Så här fin är Annas mage nu, jag har lovat att skriva att hon inte är så nöjd med BH:n, det är en sån sportvariant. Som sagt V 28 +2.




Sen för 5 dagen på raken så tog vi en powerwalktur som Anna i all sin grace höll på att avsluta på hospitalet då hon bestämde sig för att ramla omkull redan efter halva vägen. 1 timme blev det iaf i det vackra vädret. Eftersom vi nu mera tydligen är pensionärer så går vi upp kring 0800. Detta utan någon som helst påverkan från väckaklockor och annat otyg, sen städar vi lite och idag så bakade lilla frun frukostbröd och allt detta innan 1100 då den berömda promenaden ägde rum? Am I acting my age or worse?/Patrik, förvirrad igen..


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Vilken fin mage!

2009-03-19 @ 19:57:59
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: Patrik

Jaa visst är det, jag är rätt nöjd med mitt verk!!!

2009-03-19 @ 20:41:40
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad hurtigt med stavar! O att gå ut och röra på sig överhuvudtaget! Jag spenderar mina dagar med att äta, helst glass eller min makes goda kladdkaka..



Magen är väldigt fin förresten :) Du har fått in snitsen med att ta dig för ryggen ;)



2009-03-19 @ 21:38:56
Postat av: Beda

Jag menade inte att vara anonym..

2009-03-19 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0