Vilken finess ...

Vilken finess krävs det egentligen för TV- skaparna? Alltså dem som kommer på nya format till programmen? Mina förslag är ju som vanligt 100 ggr bättre och ofta med en twist. Den senaste ideen ifrån etablisemanget är att skicka tre vanliga familjer till södra halvklotet och sen filma dem där. - Hallå!!! - Borinnnngggg!!!!   Hur mycket fantasi, hur många planeringsresor krävde det konceptet? Hade jag de rätta kanalerna/kontakterna skulle jag fan slå inom ett antal olika segment av mediavärlden. Nu kanske det här låter som grundlöst skryt då jag här inte presenterar något som styrker det jag skriver, och så är det. Vore dock mina idéer inte så bra så skulle jag gärna lägga ut dem på nätet till allmän beskådning.

Nu ska jag gå och förse min kvinna med mat så hon kan göra desamma till min dott...(längtar efter att få ropa - dott.com)./Patrik, full av idéer, inte av kontakter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0