Ty de vet icke vad de gör...


För att det är synd om oss, för att vi är trötta och på dåligt humör, för att vi förtjänar det så gjorde jag en lyx-fruktsallad igår. Ni vet alla dem där frukterna man i vanliga fall har som utfyllnad (äpplen,päron, apelsiner) togs bort och ersattes av bär. Så det vart melon, blåbär, jordgubbar och banan samt vindruvor. Väldigt gott vi åt upp hela skålen medan vi kollade( jaa, hos grannen) på DVD- boxen med Playa del Sol, väldigt roligt.



Kvinnan på bilden föredrar att vara anonym, men en talesman för hennes organisation låter meddela att hon och hennes kompanjon är trött på lite olika saker.

1. Folk som berättar hur man ska känna.
2. Folk som berättar hur man skall göra (säkert i all väljvilja) för att få igång det hela (vi vet alla knep och vi tror inte på dem för att slemproppen är redan borta).
3. På att ALLA andra (ja verkligen ALLA andra) föder innan oss, helt utan att bry sig om gällande kösystem.
4. På att vara hurtfrisk och att hela tiden hålla skenet uppe (det funkar bara så länge).
5 På att inte ha ont, jaa faktiskt. Värkar = förlossning = bli av med stormagen.

Eftersom kvinnan och hennes partner föredrar att vara anonyma så kan man ju heller inte ringa dem och fråga: " har det satt igång än?). Vilket hon säkert hade tycket varit jobbigt då hon själv längtar ihäl sig men inte kan påverka något./Patrik, lite bitter och lite uppgiven...

Kommentarer
Postat av: Mr T

Okända kvinna, varför svankar du ryggen så mycket?

Är du en av de anonyma supermammamodellerna?

Jag tror det... Så om det stämmer har jag faktiskt lyckats ta matglada papparazzibilder på er... (okända kvinna med okända fadern, samt en annan okänd)så om den ska förbli i mitt förvar och inte bli publicerad kräver jag en fika.

2009-06-21 @ 11:59:41
Postat av: Okända kvinnan

Kära mr T.



Om man har en mage som är två veckor FÖR STOR och därmed två veckor FÖR TUNG så svankar man per automatik. Och Ja, jag är en okänd supermammamodell av kategorin tungviktare. Dessa okända paparazzibilder ser jag gärna i dolt förvar så fika it is. Dock kan jag inte med säkerhet säga när då den här dagen är uppbokad men sms:a eller ring från ditt okända nummer imorgon eller så.

2009-06-21 @ 12:20:26
Postat av: Anna

Alltså, jag hoppas verkligen att ni hade glass till den där fruktsalladen som ser jättegooood ut!



Från en okänd blivande faster ;-P

2009-06-21 @ 12:21:24
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: anna

Känner igen det där (tjat om ifall det satt igång när man gått över tiden) även om det var länge sedan... Inte till någon tröst kanske men ändå.

kram från

"fd-studiekamrat-med-den-blivande-pappan"

2009-06-21 @ 14:58:37
URL: http://annapannis.blogspot.com
Postat av: Anna

Alla "känner igen"... är ändå nån form av tröst ;) Och nu har jag ätit en halv marängtårta så jag kommer nog stå ut en stund till.

2009-06-21 @ 15:22:41
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Okänd Mr T

Självklart sms:ar jag ett okänt sms för att se om ni okända har okänt med tid över till en okänd fika på ett okänt fik i den här okända stan.

Bara så att ingen annan okänd får veta om våra okända möten.

2009-06-21 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0