Min stora tjocka...



skalle kan fortfarande inte få in att Annas mage är bebodd av en människa, om än en liten en men ändå. Dagen till ära har hon (barnet inte Anna) lagt sig på sidan, detta för att lättare kunna sparka på saker inne i frun som gör ont. Vidare har anna haft spänningar och något konstigt tryck nere i musmagen (som det heter på Annaspråk). Vi har fortfarande inte packat en BB väska, dels får vi ju stanna så kort stund och dels så får hon ju kläder där. I värsta fall får jag gå hela vägen över bron och hämta det hon vill ha. Vi är fortfarande lite för chilla för att oroa oss, den kommer när den kommer och det kommer att gå som det gör, det är ju inte så att vi lär missa det./Patrik, söker fortfarande jobb.

Kommentarer
Postat av: Älsta Sis

Packa väsa NU! Den ska framförallt innehålla nya kläder till Anna, eftersom hennes gamla kanske blir blodiga eller fostervattniga, och sjukhuset gillar inte att man går hem i deras. Och sen godis till Anna att ha efter förlossningen när hon är vrålhungrig o det är mitt i natten o inget är öppet, och mat till dig som måste vaka vid hennes sida i 36 h av värkar och inte får gå därifrån och inte får några mackor av sjukhuset för "de är bara för mammorna". Och en kamera.

2009-06-02 @ 22:50:54
Postat av: Anna

Är det detta som är projektion?

Nå, jag har ju hört att man ändå ofta får dröja med att knalla över till sjukhuset. Och vi har som sagt bara två minuter över bron... Men väskan kommer nog stå packad med alltför mycket när det väl bär av. Och promenaden kommer kanske inte ta två minuter den gången. Och sen har Patrik sagt att jag inte får äta godis efter förlossningen, då ska vi uppenbarligen banta.Sadist som han är kommer kameran vara med iallafall.

2009-06-02 @ 23:49:22
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: p´s lillasyster

VA Orättvist!! Har du din navel kvar!? de hade inte jag dom sista 3 månaderna!! hälsa brorsdottern att hon kan bajsa massor när hon kommit ut för blöjjor ska hon få så det räcker och blir över : ) och självklart tar ni er ut på bio även fast hon e född, (fast då endast för att få sova en timme eller två ; )

2009-06-03 @ 00:00:01
Postat av: Anna

Navel - check.

Bajsa - hon har att brås på.

Blöjor - toppen! (glöm inte att visa Patrik var ni lägger dom!)

Bio - härligt.

Sova - ännu bättre.



Som tröst i all orättvisa kan jag meddela att jag under senaste dygnet bara fått massa nya bristningar istället.

2009-06-03 @ 00:23:41
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltså, magen e jättefin och den där naveln är som sagt en navel. Min, sprack! Poff ;-)

I den där BB väskan som alla pratar om så är det kanske lite bra att lägga i någon slags kläder till den som nu bor i magen, för det blir ju kallt som faan att komma ut mitt i en svensk sommar...



Sen vill jag än en gång påpeka att på lördag är det dax! Då är det nationaldag och då tycker jag att du ska kläcka..

2009-06-03 @ 07:27:30
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: p´s lillasyster

tröst!? de e inte alls nå kul o få bristningar...de hade jag oxå, massor... men när dom bleknat efter nåt år så tycker man ändå att det ser rätt okej ut när man jämnför med när dom var lila!!...

2009-06-03 @ 10:36:25
Postat av: Anna

Anna: Jag önskar innerligt och hett att fastern ska ha rätt och att hon kommer på Lördag. Tyvärr verkar hon trivas för bra, lyxliv...



lillasystern: Det var mest en tröst i orättvisans och skadeglädjens namn. Men nej, snyggt är det inte. Hellre hade naveln fått utplånats.



Kram till alla fastrar och mostrar.

2009-06-03 @ 10:41:54
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Fröken M

haha.... helt underbar bild !!! =)

2009-06-03 @ 13:30:29
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0