Mamma, vem fan var Michael Jackson?

Det hade inte hänt alltför mycket i världen som jag missat under hospitalvistelsen med dott:en. The big news i nöjeslivet kom väl inatt under första amningen. Michael Jackson gick visst och dog. Jag vet inet riktigt vad jag har för kommentarer kring detta. Men han anses väl vara en av vår tids allra största. Att han var en jävligt suspekt person i övrigt underhåller väl snarare myten om honom än stjälper den. Men lite synd är det för hans "minne" att han inte gick och trillade av pinn något tidigare. Jag menar, det var på väg neråt nu. Rejält. Inte många människor som är vettiga idoliserade väl mannen som den han var den sista tiden? Skaffade ett gäng ungar på mystiskt vis som ingen vet hur, opererade bort halva fejjan varje halvår och försökte in i det sista köpa ut sina övergreppsoffer med de sista slantarna (som säkert inte var i närheten av de sista).

Ja, jag får väl förklara för Isabel vem han var. Hon kommer ju höja på ögonbrynen ett antal gånger under berättelsen och undra vad faen man som tonåring såg hos denne mer alienliknande varelse.


//Anna, nyhetsdränerad och vätskedränerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0