Lördags-söndag.

Då har vi lyckats ta oss ur sängen. Jag får fan trycksår när jag sover sä här länge, måste vara min vikt. Idag har Emil ringt, jag nonchalerade hans sista sms i går kväll. Det var dumt av mig, han frågade om startmororn och fick alltså inget svar. Så när han ringde idag fick han ventilera sina känslor angående detta, sen meddelande han att de kommer senare idag.

Anna har haft värkar inatt, ELLER samandragningar. Vi vet fortfarande inte skillnad på dessa men vi hoppas på värkarna. 41+5 (gravidlingo) och allt lugnt, det suger. Nu skall vi snart ut på ett taxiuppdrag och därefter skall jag gräva fram vinterdäcken och kasta in dem i gam- volvon./Patrik snart en bil fattigare. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni träffat Emil ännu ;-)

Verkar vara en kul kille ;-P

2009-06-20 @ 14:02:06
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0