Idag ska det ske.

Jag ska packa en pluttipluttväska. Sen kommer det förmodligen dröja ytterligare tre veckor innan dott:en kommer. Men då är det klart iaf. Problemet är inte kläder till ungen, det är extra kläder till mig. Jag har inte ett par brallor som jag egentligen kan ha. Nu har jag dom ändå eftersom jag inte har andra, men snyggt är det inte. Problemet: Röven har senaste dygnen expanderat till oanade proportioner! Jag kan gå omkring i affärer eller på stan och när jag vänder mig så ryker ett hyllplan cornflakes eller några vaser eller en femåring i höjd med mina höfter i backen. Och det är då inte mage eller tuttar som sticker ut, dom har jag börjat vänja mig vid. Nä, det är baken minsann som sätter världen i gungning för tillfället.

Ja, jag ska försöka packa väskan iaf.

//Anna, big ass girlfriend.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahahahahahahahaha, jag och Elin skrattar så vi gråter.

Stackars femåring...



Tips, låna ett par mysbyxor av brorsan,

dom borde ju passa ;-)

2009-06-06 @ 10:56:04
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0