Finbesök...



...från Västerås idag. Solen behagade visa sig åter men blåsten ville inte försvinna. Ändå tog vi med våra gravida parhästar ut för att sälja in idyllen i Värmland. För face it; vi måste ha människor att fika med när vi är föräldralediga. Jag tror att dom blev impade på så många vis. Kanske skulle vi inte berättat att det är dyrare att bo i Karlstad än i Västerås? Nåväl... Vi får bjuda över dom i sommar så kanske vi kan manipulera vidare då.
Det är lite tråkigt med en massa kort på min gravida kroppshydda, jag vet, men fotografen i den här familjen är Patrik och då blir det inte fotat på så himla mycket annat (som jag får veta åtminstone. "Fader okänd"-begreppet räcker för att han inte ska våga visa korten på alla smala småtjejer han fotar dagarna i ända.).

//Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Jasså det är DÄR som solen är.....

2009-06-14 @ 18:06:10
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Beda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!



jag ska oxå skaffa sånadär tajts,

jag är nämligen skrämmande lik min kära mor på den bilden... taaant

2009-06-14 @ 23:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0