Egentligen för tidig morgon.

Jag drömde att en ytligare bekant från förr, Hasse Aro och en f d väninnans farsa och jag sov över i ett gammalt hus och på morgonen fanns det bara daim i påse till frukost. Eftersom jag vaknade först sprang jag ut för att inte väcka dom andra och jag såg en BMW X5:a köra runt husknuten. Så jag slängde mig efter bilen och fick tag i skärmkanten och drog tillbaks den runt hörnet. Då fick jag gräsfläckar på mina nya, ljusa jeans och när bilen rullade runt hörnet var det inte längre min BMW i silvermetallic utan en eldröd Renault clio.

Behöver jag säga tt det varit en jobbig natt?

//Anna, lite arg för att barnmorskan förklarat för bebisen vad sammandragningar är och ännu argare för att bebisen testar detta på natten.

Kommentarer
Postat av: Älsta Sis

Heja, sammandragningar!

2009-06-16 @ 10:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0