Detta är en annons ifrån Lyckligaparet.se



Volgan är till salu, efter kort och trogen tjänst så får den liksom så många före den lämna plats för något yngre och snyggare. Kommer nedan här att presentera övertygande argument i både sak och känsla om varför denna bil borde bli er:
- Den var både snygg och cool kring 1990.
- Den är nyskattad och besiktigad UA.
- Den fick en alldeles ny kamrem och spännrulle i feburari- 09.
- Den har tre starka elaka x-traljus, (som faktiskt fungerar).
- Den har dragkrok.
- Den har en finfin CD- stereo med hipp-hop säkra högtalare (se: tål basgång).
- Den spinner loss på is alternativt lösgrus.
- Den har galet sköna stolar.
- Den är nytvättad.
- Den drar under litern.
- Den saknar till 99,2% rost.
- Den har alufälgar till sommarsulorna samt plåtisat på vinterdäcken.

Ah, ni fattar, det är helt enkelt en sjutusan till bil. Vi säljer den dock för att vill ha något som vi kommer att kunna lita på en lång tid framöver. Ni får betala 5-6000 tusen för skönheten ovan, priset är lite beroende på vilka argument ni kan leverara.

Nu ska jag snart dra och ställa mig i krogdörrn, så nu ska jag skita ner tänderna samt gnida in fiskrens under armarna och ta på mig ett par riktigt illaluktande kalsonger./Patrik, snart nere på en volvo igen. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan man inte få pruta lite mer, typ 5-5500 kr, alltså pruta det ...?



;-)

2009-06-03 @ 22:11:50
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0