Baby blue!!



Jag frågade min dotter vad hon tyckte om värmen, hennes min blev hennes svar.

Jag frågade henne sen vad hon egentligen gillar no name- blöjor ifrån Netto, samma min till svar.

Sen frågade jag henne vad hon gillar mammas tuttar, då insåg jag att hon sov och inte alls ville betygsätta diverse företeelser.


I morgon blir det storbesök här, då kommer först Annas ena syrra med familj hit. Då kommer vi att beundra varandras barn och tala illa om det sociala trycket gällande barnuppfostran och barntillbehör. Därefter kommer min lillasyster med familj hit. Även vi kommer att beundra varandras barn samt tala nedlåtande om folk som gör saker med och för sina barn utan att veta varför. Jag har förstått att ingen vet mer eller kan mer än föräldrar, det lärde jag mig på Högskolan, så det känns skönt att nu få utlopp för sina divalater gällande ämnet i fråga. Eller som jag brukar säga, " ödmjukhet är tecken på dålig självkänsla". /Patrik, lite bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0