Är det strereo i den?

Då har Emil (min Blocketflört från igår) hört av sig via sms. Det hela balanserar mellan tragik och komik, vilket redan de gamla grekerna fann nöjsamt, så även jag. Han öppnar dagens konversation med:

"Tja jag som ska ha 740in jag är rätt sugen på den men kan jag ringa dig i morgon"

Jag svara att det går bra att ringa i morgon. Får då svaret:

"Vi ska ha bilen vi köper den för 6tusen men är det sterio och det i eller"

Här någonstans börjar jag leta efter dolda kameror. Men så minns jag funktionen "ring" på min telefon, och gör så till den förvirrade lilla pojken som nu har frågat 4 ggr om det finns en musikmaskin i volvon. under samtalet så frågar han mig om det går att hämta den på lördag, sen på fredag men kommer sedan till sans och säger att han hämtar den så fort dem har skjuts. Sen frågar han om den är skattad och besiktigad. All information står i annonsen på Blocket, så jag frågar om han har sett den. Jo, det hade han? Vi kommer fram till att han skall ringa på lördag och säga när de kommer iaf.

Kort efter, ett sms:

"Men vi är säkra på att vi ska ha den ihallefall"

En timme senare då Anna och jag är på långpromenad (1,15 tim!!!) så ringer det. Jag svarar och det är min senaste beundrare Emil. Han undrar om det är centrallås och innan jag svarat klart så säger han att han skall ha den i alla fall. Sen frågar han vad det är för ljud i den, alltså, är det stereo i den eller? /Patrik, inte så säker...


Kommentarer
Postat av: Elin

Får jag gifta mig med Emil? Jag ska ha honom i alla fall!



Är det stereo i honom?

2009-06-18 @ 22:42:15
Postat av: Patrik

Med risk för att säga för mycket så kan jag nog lova att han vill ha dig med. Alla som har mailadressen Emil_cool@osv som adress så är man nog ett lovligt byte!

2009-06-18 @ 23:12:28
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: catrin

Emil verkar va en intressant person. Måste höra om det blir nåt bilköp frmaöver eller ej. Man tror jag onekligen på att det är nåt skämt det hela.

2009-06-18 @ 23:20:07
Postat av: Patrik

Allt pekar tyvärr på att han är 4 real. Men han är från Sunne och det förklarar en hel del.

2009-06-18 @ 23:22:52
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Stefan

En grogg på att han backar ur köpet efter att ha prutat.

2009-06-19 @ 08:59:53
Postat av: Anna

Alltså, FÅR VEM SOM HELST sitta bakom ratten därborta?????

Han verkar ju inte ha alla fåglar i buren, om man säger så...



/En väntande blivande faster

2009-06-19 @ 09:19:21
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

HAPPY MIDSOMMAR på er ;-D

2009-06-19 @ 10:14:08
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Fröken M

hahaha.... jag säger då det ! Ska vi samla galningar ihop ? Igår ringde en å ville köpa min sängram (som jag satt ut för 500 på blocket ) och ville köpa den för 200. Men då var jag tvungen att betala för släpvagnen han hyrt en timme, i en timme till... fattar inte när transport blev mitt problem. Å ska jag verkligen behöva betala för att bli av med grejerna...

Hoppas ni får en mysig midsommar... har en känsla av att ni får spendera den på centralsjukhusets avdelning för dem som ska föda... ;)

2009-06-19 @ 10:37:03
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0