Örter till folket som dansken sa.



Vi kom ihop oss igen, på ICA. Vi fastnade vid örterna och kunde inte bestäma oss för vad som egentligen var gräslök. 



Eftersom jag har fler akademiska poäng än Anna så fick jag tillslut sätta ned foten och fastslog vad som egentligen vad dill.

Nu ska jag städa för snart kommer storbesöket. Det lär bli några intensiva timmar med massor av barn som rundas av med disk och mer städ. Men det är ganska skoj när någon tar sig tid för att besöka en, för vi har ju inte vågat oss iväg ännu. Återkommer med bilder och barn./Patrik, snart kaffe. 

Kommentarer
Postat av: den unga fastern

fan har du gått upp några kilon brorsan??? ; )

2009-07-18 @ 12:52:37
Postat av: Patrik

Mm, ELLER så är den där klumpen på magen min dotter som ligger i sjalen!!



(pucko)

2009-07-18 @ 13:19:19
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: den unga fastern

jaha här förstår man inte IRONI tydligen....

2009-07-18 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0