TORSDAGEN

Infaller vanligtvis efter en onsdag, så även i morgon. Men morgondagen bär med sig lite olika händelser som är av lite olika betydelse, låt oss börja med ifrågasättandet. I morgon får varken Anna eller jag ifrågasätta den andre och eller komma med "smarta" kommentarer. Detta torde bli x- tra svårt för henne när jag gör min morgontoalett i hennes tandborstmugg, men vi får vällan se hur det går. Den andra saken var det där med barnet. Det skall ju fotograferas i morgon och vi är såå oroliga för frisyrer och liknande. Ja menar, det första kortet EVER måste ju bli lyckat, lite sick att det är naket dock. För det tredje så skall jag ju ringa Siv i morgon, Siv är den dam som handhar Annas och min lycka när det kommer till bostadsfrågor och således en person av dignitet i vår lilla lilla värld av blommor.

Så ni som har haft tvivel i era hjärtan om att våra torsdagar bara innehåller pannkaka får tänka om, vi är the Torsdags action team!/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0